Friss topikok

SZPONZOROK

Monacói kör

2011.09.06. 10:33 benyaralunk

Barcelonát fájó szívvel hagytuk magunk mögött, és a tengerpart nyomvonalát követve a Francia Riviérába szerettünk volna belekóstolni.

Az éjszaka Marseille közelében ért utol bennünket, egy nyugodt parkolóban hajtottuk álomra a fejünket. Azt vettük észre, hogy itt is sokan szimpatizálnak velünk, mert többen szerettek volna velünk tartani az úton, annak ellenére, hogy az ajtót bezártuk. Hajnalban elindultunk, hogy időben a következő célállomáshoz, Monacóhoz érjünk.

Monacóba érkezve rögtön otthon éreztük magunkat. A jól megszokott luxus és fényűzés végre visszaköszön külföldön is. Monumentális hajók, pazar autók, hegyek, dombok, kikötő, ezeket a képek tudják igazán visszaadni.

Buci régi álma is valóra válhatott, gyalog végigmentünk a Forma 1-es pálya nyomvonalán. Megnéztük a nevezetes kanyarokat, egyeneseket. Gyönyörű fekvésű városka vagy államka vagy hercegségecske ez, ide is szinte kötelező eljönni.

Délután találomra választottunk egy tengerparti strandot Monaco mellett, és csak fürödtünk, fürödtünk, napoztunk, fürödtünk.

Estére bekeveredtünk egy hangulatos kis kempingbe, ahol egy-két üveg Varsányi Rosé is bekeveredett fröccsnek, majd néhány Bolyki vörössel és pókerrel tettük kerekké az estét.

A parkoló

Alagút kijárat - F1 rajongóknak

Buci gyorskörön van, nem engedi el a buszt

Kikötő + centrum + hegyek + mi

Nekünk most a francia a Riviéra

Parkolás a legfelsőbb szinteken

Partraszállás Monaco mellett

Profi rúdtánccal kerestünk a betevő falatra

Itt végre van net!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.